20:00

Cafe Panamera - najlepsza kawa w sieci!

Miałam mega przyjemności testowania tych pysznych kaw od Cafe Panamera.



Najlepsza dla mnie to CZARNA MAGIA i od niej zaczynam.

Region pochodzenia : Mieszanka kaw z Ameryki Pd. , Wsch. , Afryki, Azji Pd. i Indii, na bazie kawy z Brazylii 

Profil smakowy : lekko owocowy, cytrusowy 

80% Arabica i 20% Robusta

Przy parzeniu czuć w całym domu ten aromat. Ta kawa jest idealna do mojego ulubionego Latte.

Zdecydowanie można się za ten smak spalić na stosie!

Kolejna paczuszka to TANGO czyli ta co wyostrza zmysły, budzi emocje i pozwala się oczarować swoją kompozycją ziaren.

Region pochodzenia : Ameryka Południowa i Środkowa 

Profil smakowy : czekolada i karmel

100% Arabica

Brzmi bosko i taki aromat też mnie przyciąga. 

IMPRESJA to kawa idealna do espresso. Można się przy niej zrelaksować i cieszyć chwilą.

Region pochodzenia : Mieszanka kaw z Ameryki Środkowej, Afryki Wsch. i Azji Pd. , na bazie kawy z Kolumbii. 

Profil smakowy : winny , kwiatowy

80% Arabica i 20% Robusta

Mocna kawa, dla mnie za bardzo, ale dla fanów espresso będzie idealna. 

NOCNY ŁOWCA to coś na szybkie pobudzenie. Kawa idealna do mojego Latte Macchiato oraz Cappuccino.

Region pochodzenia : Mieszanka kaw z Ameryki Pd. oraz Środkowej, Indii i Azji Pd. , na bazie kawy z Gwatemali

Profil smakowy : delikatny i odrobinę pikantny

60% Arabica i 40% Robusta 

I ta kawa u Pana Męża podbiła serce. Mimo, że od lat, ma facet swoją jedyną ulubioną kawę.

Teraz i ta jest numerem jeden dla Niego.





Znacie te kawy?

Zaciekawiły Was?

Zajrzyjcie koniecznie na INSTAGRAM CAFE PANAMERA oraz do SKLEPU FIRMOWEGO.

Zachęcam także do zaglądania na moje konto INSTA. Przygotuje dla Was rozdanie z jedną z tych kaw.


 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2014 Magiczne życie Marty , Blogger