06:00

Rozdanie Mikołajkowe

Dzisiaj przyjdzie do Was Mikołaj! Byliście grzeczni? To się dobrze składa, bo mam do rozdania aż trzy prezenty!
Zasady :
* polub Magiczne Życie Marty na FB
* udostępnij ten post 
* dodaj banerek u siebie na blogu
* dodaj mnie na Instagramie
* odpowiedź na pytanie : Czy do Ciebie przychodzi Mikołaj, Gwiazdor, Śnieżynka czy Aniołek 6 grudnia?
* rozdanie trwa do 12 grudnia 2016 i wtedy też ogłoszę wyniki
* WYGRYWAJĄ AŻ 3 OSOBY!
* zapraszam do zabawy!
Nagrodą w rozdaniu jest książka Przepisy prosto z serc polskich regionów. Festiwal wypieków. 

 

2 komentarze:

  1. No wiadomo, że Mikołaj choć w tym roku sprawę olał :) mam nadzieję, że nadrobi następnym razem! Oj kusisz tą książką bo ja ostatnio mam świra książkowo-kulinarnego :) ściskam!

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Magiczne życie Marty , Blogger