18:00

Czas na prezenty! Z MyGiftDna.pl

Coraz większymi krokami zbliża się grudzień. A to czas prezentów. I tych Mikołajkowych i tych pod choinkę. Przychodzę do Was z propozycjami na wszystkie okazje!
Na stronie mygiftdna.pl znajdziecie wiele ciekawych prezentów. 
https://mygiftdna.pl/
Dla koleżanki, która ma bloga kulinarnego wybrałam świetną deskę z grawerem. Napis personalizujecie sami - więc może to być śmieszna dedykacja.
https://mygiftdna.pl/Deski-Grawer/Najlepsza-Kucharka

Do deski możemy dobrać paterę, albo wałek. Wszystko personalizujemy co jest mega plusem. Mi spodobała się jeszcze deska do serów i taca śniadaniowa. No wybór jest ogromny, ale ja skupiłam się na tych kuchennych gadżetach! Wiadomo! 
Prezenty na Mikołajki znajdziecie tutaj, a wszystkich promocji możecie szukać tutaj.
Dzięki uprzejmości mygiftdna.pl mam dla Was do rozdania kalendarz 2017. Wszystkie informacje znajdziecie FB bloga
Zapraszam! 
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2014 Magiczne życie Marty , Blogger