15:00

Dyniowy syrop do kawy

Dyniowy syrop do kawy przyda się na całą jesień dlatego zrobiłam sobie mały zapas. Będzie jak znalazł na pyszne jesienne wieczory. Do tego świeczki, ciepły kocyk i dobra książka. Polecam przygotować ten syrop w domowym zaciszu kuchennym. 

Składniki :
* szklanka puree z dyni 
* łyżka cukru waniliowego albo laska wanilii 
* łyżeczka mielonego imbiru
* łyżeczka mielonego cynamonu 
* szklanka cukru trzcinowego 
* szklanka cukru 
* 1,5 szklanki wody

Przygotowanie :
Wszystkie składniki - oprócz dyni - umieścić w garnuszku. Gotować na bardzo małym ogniu aż do odparowania wody. Dodać puree z dyni, wymieszać i przelać przez sitko. Przelać do słoiczków. 

5 komentarzy:

  1. O takim czymś jesxcze nie słyszałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. wygląda przepysznie i brzmi wspaniale! Wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wiedziałam, że dynię można wykorzystać na milion różnych sposobów, ale o syropie do kawy pierwsze słyszę : ) Bardzo podoba mi się zestaw składników, aromatyczne przyprawy z pewnością wspaniale podkreślą smak kawy i rozgrzeją w chłodne popołudnie. Dynia kolejny raz mnie zaskakuje, jestem ogromnie ciekawa smaku tego syropu. Przepis zapisuję i przy najbliższej okazji wypróbuję, pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Magiczne życie Marty , Blogger