00:00

To już 3 lata mojego blogowania - KONKURS

Dzisiaj oficjalnie zaczynam mój urlop w Gdyni. Ale nie zostawię Was tak bez niczego. 
Kilka wpisów na pewno się pojawi. Właśnie pod koniec czerwca minie już trzy lata mojego bloga. Powoli idę do przodu. Przepisy pojawiają się trzy razy w tygodniu. Nie mam za dużo wolnego czasu, a i teraz gdy tak ciepło na dworze, to nie spędzam go przed komputerem. Nie zapominam o Was i przygotowałam dla Was konkurs. Tak dla Was - moich czytelników! W podziękowaniu za to, że mimo wszystko ze mną jesteście!

Pytanie konkursowe jest bardzo proste. 
Wystarczy że wybierzesz jeden przepis z mojego bloga, który przygotowałbyś dla swojej rodziny. Zostaw komentarz pod tym postem. I to tyle. Na Wasze komentarze czekam do 30 czerwca. Wybiorę dwa komentarze, które nagrodzę książkami.


Zapraszam do konkursu!

 

19 komentarzy:

  1. Super nagrody ;) życzę wielu lat dalszego blogowania. Najważniejsza jest pasja, odskocznia od codziennych obowiązków - nie liczba przepisów :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję tych 3-lat blogowania i życzę kolejnych. Moja rodzina to małe i duże łasuchy. Przygotowałabym (zresztą już kiedyś je piekłam) rogaliki drożdżowe z musem jagodowym i kokosową polewą. Były idealne by wsiąść je dla dzieci na spacer oraz sprawdziły się również jako słodki dodatek do pracy dla dużych domowników.

    Pozdrawiam serdecznie życząc udanego słonecznego urlopu

    Magdalena I.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Po proszę o adres do wysyłki na marta25urb@wp.pl

      Usuń
    2. Po proszę o adres do wysyłki na marta25urb@wp.pl

      Usuń
    3. Już wysyłam dane ☺ dziękuję

      Usuń
    4. Pani Marto czy dane dotarły? Jeśli tak to czy mogę w przybliżeniu się dowiedzieć kiedy mogę spodziewać przesyłki. Pozdrawiam serdecznie i jeszcze raz dziękuję

      Usuń
  3. Gratulacje rocznicy!!!! Kolejnych takich rocznic życzę :)
    Co do konkursu, to u Ciebie wiele przepisów bym wykorzystała, z kilku już skorzystałam, ale zawsze myślę o mojej rodzinie, tym razem pomyślałabym o sobie! Uwielbiam makaron i pieczarki! A moi najbliżsi pieczarek nie lubią, i nic z nimi nie robię. Z chęcią zrobiłabym dla samej siebie Makaron z sosem warzywno-śmietanowym! Wygląda mega apetycznie i nie musiałabym się dzielić z nikim :)

    OdpowiedzUsuń
  4. gratuluję tych lat blogowania i życzę kolejnych równie owocnych :) a nad konkursem pomyślę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Tak trzymaj...córeczko!

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszystkie przepisy są łatwe i pyszne! Teraz codziennie robię domową lemoniadę, jest świetna!
    Pozdrawiam!
    Ola z Karkowa

    OdpowiedzUsuń
  7. dla mojej rodziny przygotowałabym ciastko francuskie z czekoladą, bo moja lodówka jest pełna tego ciasta

    OdpowiedzUsuń
  8. Dla swojej rodziny przygotowałabym batoniki owsiane z masłem orzechowym, dlatego że odkąd staramy się jeść zdrowo, takie batoniki i inne tego typu zdrowe słodycze cieszą się u nas uznaniem :) Zawsze to łakocie w dobrym wydaniu, bez wyrzutów sumienia :) Poza tym osobiście mam słabość do płatków owsianych i masła orzechowego, które mogę jeść na różne sposoby, a to jeden z nich :)

    Pozdrawiam
    Anulla

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Po proszę o adres do wysyłki na marta25urb@wp.pl

      Usuń
    2. Po proszę o adres do wysyłki na marta25urb@wp.pl

      Usuń
    3. ooo super! :) adres wysłałam na maila :)

      Usuń

Copyright © 2014 Magiczne życie Marty , Blogger