12:00

Pasta jajeczna z makrelą

Szybka pasta do kanapek, idealnie przyprawiona. Polecam nie tylko na śniadania, sprawdzi się zawsze. Lubicie? Kupujecie takie pasty czy wolicie zrobić swoją?

Składniki :
* makrela wędzona około 200g
* 3 jajka
* 2 łyżki majonezu
* mała cebula dymka
* ząbek czosnku
* świeżo mielony czarny pieprz

Przygotowanie :
Jajka ugotować na twardo,wystudzić. Zetrzeć na tarce o grubych oczkach. Dodać makrelę, majonez, drobno posiekaną cebulę i czosnek. Całość wymieszać, przyprawić. Można posypać świeżym koperkiem.


5 komentarzy:

  1. Uwielbiam i robię bardzo często. Lubię też inne pasty, np. z kurczaka, jeśli zostaje mi mięso z rosołu, to wrzucam obrane, do tego cebulę, czosnek i jakie tam chcę przyprawy, trochę musztardy i majonezu i blenduję na gładko. Pycha i nic się nie marnuje :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zdecydowanie preferuję taką pastę zrobioną własnoręcznie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mój tata robi taką sama, bardzo lubię na śniadanie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. domowe pasty są najlepsze :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zawrsze chciałam zrobić pastę jajeczną!

    Pozdrawiam i zapraszam w wolnej chwili do mnie
    merelysusan.blogspot.com - aktualnie trwa rozdanie, w którym do wygrania obrazki akwarelowe mojego autorstwa

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Magiczne życie Marty , Blogger