08:00

Konkurs na drugie urodziny bloga!

Tak, to właśnie 30 czerwca 2013 roku pojawił się na tym blogu pierwszy wpis i od tej pory ukazało się ich 800! 
Z tej okazji przygotowałam dla Was mały konkurs. 
Oczywiście w podziękowaniu za to, że ze mną jesteście!
I jak rok temu zasady konkursowe są proste 30 i 60 komentarz z życzeniami wygrywa książkę Pawła Małeckiego Cukiernia Lidla. Standardowo możecie polubić mnie na FB, dodać do obserwowanych.  Konkurs trwa od dzisiaj 30.06 do 31.07. 
Wyniki pojawią się 07.08 na FB blogowym.
Na adres zwycięzcy będę czekała 3 dni, ewentualnie gdyby się osoba nie zgłosiła to wylosujemy kolejną. Paczkę wysyłam tylko na terenie Polski.
Zapraszam do zabawy!
Zgłoszeń było bardzo malutko i zdecydowałam, że jedna książka trafi do Ani a druga do Ewy. Dziewczyny dostałyście wiadomość na e-mail.
Gratulacje!

6 komentarzy:

  1. Gratuluję ci kochana. Życzę samych sukcesów i przyjemności z blogowania :):):) a książeczkę mam także pozwolę innym dać szansę na wygraną. A książka jest super. Buziaczki Martuniu

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję wytrwałości i życzę abyś czerpałą z blogowania jak najwięcej przyjemności :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratulacje z okazji drugich urodzin! Życzę kolejnych równie udanych :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Marto, gratulacje! Ale zleciały te dwa lata :) Działaj dalej, bo mam w tym interes - korzystam z Twoich przepisów :))))
    Buziaki!

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Magiczne życie Marty , Blogger