00:00

Konkurs

Już niedługo będę obchodziła rok mojego blogowania. Początki były trudne, ale wiem, że cała moja praca i czas włożony w bloga nie idzie na marne. Dzięki Wam, wiem że warto tutaj być. Poznałam mnóstwo wspaniałych osób i cieszę się razem z Wami w tym wyjątkowym dla mnie dniu. Z tej okazji chciałabym ofiarować Wam prezent urodzinowy. Po części wiecie co w nim będzie, bo ostatnie rozdanie nie poszło po mojej myśli i nie otrzymałam wymaganej liczby zgłoszeń. Teraz będzie o wiele łatwiej. A właściwie nie trzeba zbyt wiele robić by paczka z urodzinowym prezentem trafiła właśnie do Ciebie! Wystarczy pod tym postem zgłosić się z chęcią udziału w konkursie oraz wybrać jeden z moich przepisów, który jest ciekawy do wypróbowania i dlaczego?

Na zgłoszenia czekam do końca dnia 29 czerwca i wraz z wpisem urodzinowym 30 czerwca ogłoszę zwycięzcę.
Ja mam 29 lat plus 1 urodziny bloga co daje nam razem 30, także 30 czerwca obchodzę to małe święto - więc i 30 komentarz wygrywa. Standardowo możecie polubić mnie na FB, dodać do obserwowanych. Na adres zwycięzcy będę czekała 3 dni, ewentualnie gdyby się osoba nie zgłosiła to wylosujemy kolejną. Paczkę wysyłam tylko na terenie Polski.
Zapraszam do zabawy!

42 komentarze:

  1. Martunia :-) to ja będę pierwsza :-) oczywiście zgłaszam chęć udziału w konkursie :-) przepis ciekawy do wypróbowania to Truskawkowy Eton Mess -dlaczego ? Bo nigdy nie robiłam takiego deseru a wygląda pysznie :-) i tak na marginesie wszystkiego naj :-):-):-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak ten czas szybko leci :) <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Może to komuś wyda się dziwne, ale jednym z Twoich przepisów, które najbardziej przypadły mi do gustu jest sos z boczniaków (http://www.magicznezyciemarty.pl/2014/02/sos-z-boczniakow.html). A dlaczego? Pewnie dlatego, że dosyć rzadko jadłam do tej pory boczniaki i to zwykle w nudnej formie kotletów, czyli w panierce i usmażone na patelni... Ten przepis wypróbowałam we własnej kuchni i jestem pozytywnie zaskoczona. Sos jest bardzo smaczny, kremowy i idealnie pasuje chociażby do uwielbianych przeze mnie i całą moją rodzinę placków ziemniaczanych. Dziękuję, że pomogłaś mi odkryć smak tych pysznych grzybów na nowo! :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja wybieram twoja tarte z cukinią i chorizo. Bo po pierwsze uwielbiam wszelkie wytrawne tarty, a po drugie chorizo zawsze przywodzi mi na mysl najpiekniejsze miasto europy. Barcelona :D
    emildurasiewicz@tlen.pl

    OdpowiedzUsuń
  5. Hej. Z checia spróbowałbym twoich pierozków ze szpinakiem i kurczakiem. Dlaczego? A dlaczego nie , szpinak jest przepyszny tylko trzeba go umiec zrobić. A pieogi to najlepsza polska potrawa.

    dragochan@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  6. Co do konkursu wybieram przepis na chłodnik ogórkowy. Z jakiego powodu? Poniewaz wyprobowałem go i jest najlepszy !!!!

    book4book@tlen.pl

    OdpowiedzUsuń
  7. Chętna na konkurs:) Oj z Twoich przepisów to ciężko wybrać ten jeden, ale mi się podoba bardzo przepis na chłodnik litewski http://www.magicznezyciemarty.pl/2014/06/chodnik-litewski.html . Uwielbiam chłodnik, choć sama boję się go robić - czemu boję się? Sama nie wiem. Chyba dlatego się boję, że jeszcze do tej pory ciągle jej sama nie przygotowałam! Ale na pewno kiedyś się przełamię i spróbuję sama przygotować tę zupkę i oby wyszła mi wtedy, bo się załamię! ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Choć jestem tu od niedawna biorę udział w konkursie, a mój NAJ przepis to ten, przez który tu trafiłam - urzekające arbuzowe galaretki w limonkowych skórkach:)

    OdpowiedzUsuń
  9. jestem gołąbkożercą, więc wybieram ten oto wpis:
    http://www.magicznezyciemarty.pl/2014/06/lekkie-goabki-z-modej-kapusty.html

    OdpowiedzUsuń
  10. Zgłaszam się do udziału :)

    Zainteresował mnie przepis na domową lemoniadę (http://www.magicznezyciemarty.pl/2014/06/domowa-lemoniada.html) i chętnie go wypróbuję. Dlaczego? Bo lubię takie domowe napoje :) A wakacje się zbliżają.

    OdpowiedzUsuń
  11. Zgłaszam chęć udziału w konkursie! Wiele Twoich przepisów jest godnych uwagi, ja wybieram ciasto budyniowe z rabarbarem, gdyż bardzo spodobało mi się to połączenie!! Uwielbiam rabarbar a w połączeniu z budyniem jeszcze nie jadłam. Pozdrawiam Magda - magdao2@poczta.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja wybieram schab pieczony w siatce - porządny kawał, porządnego mięcha dla faceta! skorek6666@wp.pl - Łukasz

    OdpowiedzUsuń
  13. to jeszcze ja zgłaszam się ze szparagową zupą kremem :) bardzo ciekawi mnie ten smak uwielbiam szparagi ale w takiej postaci jeszcze nie jadłam :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Oczywiście zgłaszam się.
    http://www.magicznezyciemarty.pl/2014/06/drozdzowa-tarta-z-cukinia-i-chorizo.html
    a dlatego ten przepis,bo ma wszystko to co uwielbiam !!! Musi być obłędna :)

    Pozdrawiam
    Justyna

    OdpowiedzUsuń
  15. Zgłaszam swój udział w konkursie :) Wpadł mi w oko przepis na chłodnik litewski, od jakiegoś czasu szukam ciekawego przepisu na chłodnik, ten jest ciekawy i chętnie go wypróbuję.
    Pozdrawiam, Justyna

    OdpowiedzUsuń
  16. Zgłaszam swój udział w konkursie.
    Przepis warty wypróbowania to biszkopt z truskawkami i bezą (http://www.magicznezyciemarty.pl/2014/06/biszkopt-z-truskawkami-i-beza.html), bo jest świetną alternatywą dla ucierańców i drożdżowców w klasycznej postaci. Miękka pierzynka kremu doskonale opatula truskawki, a chrupiąca beza jest dla nich atrakcyjnym dodatkiem! Mniam mniam! Pozdrawiam i życzenia dodatkowo składam!

    OdpowiedzUsuń
  17. Z wielką chęcią wezmę udział w konkursie :)
    A co do przepisu - trudno mi było się zdecydować, który byłby tym "naj". Ale wybór padł na Drożdżową tartę z cukinią i chorizo. Przepis wydaje się szybki, prosty, a przede wszystki smaczny! Uwielbiam cukinię, więc już wiem, jaka potrawa zagości u mnie na niedzielnym obiedzie :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja wybieram chłodnik litewski, bo nigdy nie jadłam!!- Pozdrawiam danutaostrowska1@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  19. A ja zrobię ogórki małosolne i ten przepis wybieram w konkursie!! Uwielbiam takie ogórki i masz fajny na nie przepis. -magdao1@poczta.wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  20. nie mogę nie dodać tego:

    http://www.magicznezyciemarty.pl/2014/06/fasolka-szparagowa-z-buka-tarta.html

    OdpowiedzUsuń
  21. http://www.magicznezyciemarty.pl/2014/02/tarta-limonkowa-z-czekolada.html
    upiekę lada dzień :)

    OdpowiedzUsuń
  22. najlepszy przepis jaki znalazłam u ciebie na blogu to ogóreczki z chili, zrobię je na pewno w tym roku agnes2000@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  23. Po pierwsze to wszystkiego najlepszego!! Zgłaszam się do udziału w urodzinowym konkursie. Bardzo zainteresował mnie przepis na domowe żelki. Mój mąż jest żelkomaniakiem. Z pewnością kiedyś wypróbuję ten przepis. Wygląda bardzo zachęcająco. Tym bardziej, że można w inny sposób wykorzystać foremkę do pralinek. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  24. To ja w ostatniej chwili,bo jeszcze w głębokich lasach na urlopie jestem, ale dopisuje się do kolejki :) nie udało mi się w konkursie kulinarnym to może teraz szczęście się do mnie usmiechnie :) zastanawiałam się co wybrać z Twojego ogromnego spisu moich ulubionych potraw i strszany miałam dylemat! Moja cała rodzina makaronowa jest wybitnie, ale ja wybrałam ostatecznie rewelacyjne pierogi z kurczakiem i szpinakiem! Uwieeelbiam i od czasu kiedy wrzucilas przepis na bloga nie mogę się nimi nasycic :) pozdrawiam Agnieszka Hoppe ( pisze jako anonim,poniewaz przez tel z niewiadomych powodów nie mogę zalogować się na konto Google :/)

    OdpowiedzUsuń
  25. Hmm... ja nie napiszę, co jest godne wypróbowania, a co wypróbowałam: http://www.magicznezyciemarty.pl/2014/06/drozdzowa-tarta-z-cukinia-i-chorizo.html

    Naprawdę smaczna sprawa, uzupełniłam ją jeszcze o szparagi - mniam! Kusi mnie jednak Twoja tortilla z łososiem i truskawkami, ale chyba nie mam odwagi na takie połączenie... Brzmi jednak intrygująco, zważając na to, że truskaweczki w ogródku jeszcze pięknie rosną... :D

    OdpowiedzUsuń
  26. KOMENTARZ KONKURSOWY: Wybieram przepis na domowy budyń bananowy, ponieważ bardzo lubię takie desery, są szybkie i smaczne, a niestety te kupowane w sklepie są wprawdzie nie najgorsze w smaku, ale też bardzo sztuczne, dlatego lubię robić je samodzielnie we własnej kuchni :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Pomysł rewelacyjny :) i nie publikowanie konkursowych postów jeszcze bardziej podbija stawkę dobrej zabawy :)

    OdpowiedzUsuń
  28. http://www.magicznezyciemarty.pl/2014/02/pierogi-ruskie.html
    Mój wybór padł na pierogi ruskie. Dlaczego? Uważam, że nie są trudne do zrobienia, ale z każdym kęsem dla mnie są lepsze :) Zdecydowany smak dzieciństwa :) Niebo w gębie...Rozpływam się na myśl o tych właśnie pierogach :) A najważniejsze jest to, że u każdego smakują inaczej i dlatego ten przepis zdecydowanie WARTO wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Mnie tam inspiruje wiele Twoich przepisów.:P Ale jako, że jestem słodyczożercą(ło matko, od 13 dni nie jadłam nic słodkiego, do dziś- skusiłam się na kawałek urodzinowego torta brata;P) to pokuszę się na pewno na twoje pralinki nadziewane. Nawet mam formę i próbowałam kiedyś zrobić, ale nie wyszły tak ładnie jak Twoje:) Ale to za jakiś czas, bo czekolada podobno uczula maluszka.:)

    OdpowiedzUsuń
  30. Aaaa i ta chałwa, miałam ją zrobić! Ale nie znalazłam sezamu.:(

    OdpowiedzUsuń
  31. Mnie najbardziej inspiruje przepis na Makaron z kurczakiem i serem *.*
    Po prostu Kocham makarony i nie wyobrażam sobie bez niego tygodnia .
    Kocham go z sosami,mlekiem oraz owocami ;)
    Więc musze wypróbować jeszcze twojego prepisu bo z serem go jeszcze nie robiłam i jest na pewno pyszny ;) pozdrawiam Sandra;) http://www.magicznezyciemarty.pl/2014/06/makaron-z-kurczakiem-i-sosem-smietanowo.html
    sandrag@spoko.pl

    OdpowiedzUsuń
  32. mnie zauroczyły te oto bułeczki z sezamem: http://www.magicznezyciemarty.pl/2014/05/olej-rzepakowy-w-kuchni-czyli-pyszne.html uwielbiam piec domowe bułeczki i chleby a takich jeszcze nie robiłam :) wyglądają na wyjątkowo pyszne i puszyste

    OdpowiedzUsuń
  33. Przepysznie prezentuje się też karkówka pieczona z czosnkiem i cebulą, z chęcią zjadłabym z nią pajdę świeżego chleba, nawet o tej porze :)

    OdpowiedzUsuń
  34. muszę jeszcze koniecznie wypróbować Twój przepis na domowy budyń dlatego, że próbowałam zrobić sama już kilka razy i jak dotychczas nie było to to czego się spodziewałam

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Magiczne życie Marty , Blogger