12:19

Szybka przystawka czyli pikantny omlet z kabanosem

Uwielbiam dobre kabanosy i jedyne jakie kupujemy to te ze sprawdzonej masarni. One smakują najlepiej i mam pewność, że są z dobrego mięsa. Skąd wiemy, że kabanosy są oryginalne? Po charakterystycznym trzasku przy łamaniu. Ten trzask świadczy o kruchości mięsa a także odpowiednim procesie suszenia i wędzenia. Niestety te pakowane są miękkie i za nic nigdy ich nie dałam rady złamać.
Mój pomysł na szybką przystawkę to lekko pikantny omlet z dodatkiem ziół oraz oczywiście kabanosa.



Zapraszam po przepis, który bierze udział w konkursie Blog ze Znakiem Smaku, tutaj możecie poczytać więcej na temat kampanii. 
Składniki :
* 3 jajka, najlepiej wiejskie
* łyżeczka mąki pełne ziarno
* kabanosy
* łyżeczka suszonego bądź świeżego lubczyku
* ulubione zioła 
* łyżka masła



Przygotowanie :
Masło rozpuścić, dodać pokrojonego w plasterki kabanosa. Jajka ubić razem z mąką, dodać szczyptę soli oraz wszystkie zioła. Dokładnie wymieszać. Masę wylać na kabanosy, smażyć z obu stron na złoty kolor. Podawać z chlebem i ulubionymi warzywami, ziołami.

18 komentarzy:

  1. Super pomysł na omlet, mniam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pomysł bardzo fajny, w sumie dawno nie jadłam kabanosów :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja wygrałam zapas kabanosów, ale te pochodzą z ulubionego sklepu mięsnego :)

      Usuń
  3. Zjadłabym na śniadanie <3 mniam mniam

    OdpowiedzUsuń
  4. Nominowałam Cię do nagrody Liebster Blog Award, szczegóły tutaj http://seledina.blogspot.com/2014/05/zapowiedz-deszczu-i-wyroznienie.html :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuje Kasiu, na pytania tradycyjnie odpowiem w niedzielę :) i wreszcie przygotuję swoje :)

      Usuń
  5. A jaki kabanos? Mocno wysuszony typu maestro czy jakiś gruby i mokry?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. my lubimy takie pół na pół :) ale dodaj swoje ulubione rzecz jasna :)

      Usuń
  6. Świetny pomysł na przystawkę. Kabanosy też bardzo lubię i oczywiście tylko te smaczne, kruche ....

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepis superowy :3
    Wczoraj jak zrobiłam znajomym na śniadanie, to byli zachwyceni! Oczywiście odesłałam tutaj :) :)
    Niestety nie mam masarni obok siebie, ale z Polskimi Snackami Pepperoni wyszło też całkiem smacznie!

    OdpowiedzUsuń
  8. wytrawne omlety to jest to!:)

    OdpowiedzUsuń
  9. no maestro dobre, ale ja to wole omlet z boczkiem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oczywiście zrób z czym tylko lubisz :) my znowu za boczkiem w omlecie nie przepadamy :)

      Usuń

Copyright © 2014 Magiczne życie Marty , Blogger