10:00

Zdrowa sałatka po włosku

Coś mnie włoskie smaki w głowie. I pewnie ta sałatka nie ma nic wspólnego z Włochami, ale dla mnie taka jest. Pomidory i mozzarellą plus solidna garść ulubionej sałaty. Do tego pyszny dressing i mamy super sałatkę do pracy czy szkoły. Idealna także na kolację. U mnie z bułką z pestkami dyni. 




Składniki :
* sałata roszponka
* kulka mozzarelli
* 2 pomidory
* 2 korniszony
* sól , pieprz 
* 2 łyżki oliwy z oliwek
* łyżeczka musztardy




Przygotowanie :
Na dnie naczynia połączyć oliwę z musztardą i przyprawami. Przykryć sos sałatą, pokrojonym pomidorem i tartą mozzarellą. Ja wykorzystałam ser typu włoskiego. Całość posypać pokrojonym korniszonem. Przed jedzeniem wymieszać. U mnie z pieczywem, ale sama sałatka jest pyszna i da się nią najeść. Można dodać różne pestki uprażone na suchej patelni.

16 komentarzy:

  1. Jak pięknie i kolorowo od samego rana :) !

    OdpowiedzUsuń
  2. pomidory i mozzarella również nieodłącznie kojarzą mi się z Włochami :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zapachniało wiosną ;) Samku narobiłaś ;)))

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo zachęcająco wygląda, tak zdrowo i wiosennie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. tyle kolorów na talerzu - aż chce się jeść :) pięknie podane :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Magiczne życie Marty , Blogger