10:00

Ulubieńcy miesiąca KWIECIEŃ

Kolejny miesiąc ucieka, a w kwietniu kilka ulubieńców mam. I nie są to jedzeniowi ulubieńcy! Jesteście ciekawi? Zapraszam!
BLOG / STRONA INTERNETOWA
Ulubieńcem i zarazem blogiem na którym bywałam częściej chyba niż na swoim, bo musiałam przejrzeć wszystkie posty, był blog Natalii czyli Students Kitchen. Całe mnóstwo inspiracji, kilka przepisów powędrowało w zakładki i do magicznego notesu. Będzie się działo, na pewno podzielę się tymi przepisami, a już dzisiaj zapraszam na blog. Choć pewnie nie ma nikogo, kto tam nie bywa!

SERIAL / PROGRAM TV
Pewnie też oglądacie Hell's Kitchen Polska dla Pana Wojtka Amaro :)  A tak zupełnie poważnie, to powoli nudzą mnie te wszystkie programy. Wszędzie to samo, darcie ryja i nic poza tym, chyba mi się przejadło.


MIEJSCE
Ogród i działka to zdecydowanie ulubieniec kwietnia. Piękna, wiosenna pogoda wypędza mnie na powietrze. 

KOSMETYK
Wygrał tradycyjny krem Nivea. Nadaje się właściwie do wszystkiego. 

SKŁADNIK
Tym razem wybrałam szparagi i rabarbar. Teraz jest na nie sezon i czas. Więc zajadajmy się ile wlezie! :)


zdjęcia pochodzą z Google grafika

I jeszcze małe ogłoszenie :


Nie samym blogowaniem żyjemy i stad pomysł by pokazać zawartość torebki blogerki kulinarnej. 
Nawet jeśli nie masz w niej aparatu, wstążek czy widelca to nic!
 Może nosisz notes w którym zapisujesz inspiracje kulinarne?
Podziel się tym co masz w swojej torebce. 
Na zdjęcia czekam do soboty, 10 maja.
W poniedziałek pojawi się post z podsumowaniem! 
W mailu podaj imię i adres bloga. 
Zdjęcie wyślij na marta25urb@wp.pl

5 komentarzy:

  1. Ale masz piękny ogród, naprawdę bajkowy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kochana moja :* Cieszę się, że udało mi się trafić w Twój gust i mój blog się spodobał. :) Mam nadzieję, że dalej tak będzie. :) Dziękuję! :*

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Magiczne życie Marty , Blogger