20:30

Ulubieńcy miesiąca LISTOPAD

Bez zbędnych wstępów zapraszam Was na nie kulinarnych ulubieńców miesiąca listopada. 
BLOG / STRONA INTERNETOWA 
Ulubieńcem w listopadzie był blog Madame Edith który regularnie zaczęłam odwiedzać. Lubię szukać inspiracji kulinarnych i nie tylko. Dlatego zaglądam tam często. 
SERIAL / PROGRAM TV
W listopadzie wciągnęłam się w oglądanie starych odcinków wspaniałej bogini smaku czyli Nigelli Lawson. Uwielbiałam jej programy ileś lat temu. Teraz do nich wracam. Widziałam, że na tvn style w niedzielę można oglądać odcinki Nigelli w kuchni. Powtórki oczywiście znajdziecie na tvn player. 



 
MIEJSCE 
Miejsca żadnego nie jestem w stanie Wam polecić. W listopadzie ostro chorowałam i większość czasu spędziłam w łóżku.
KOSMETYK
Listopadowym ulubieńcem ogłaszam wspaniale nawilżającą oliwkę w żelu Johnson's baby.

SKŁADNIK 
Oczywiście pomarańcze. Już się zaczął sezon na te soczyste i słodkie owoce. Dodaję do herbaty ale i owsianki czy musli. Wyciskamy pyszny sok.
zdjęcia pochodzą z Google grafika

6 komentarzy:

  1. Nigelli jakoś nie lubię, nie wiem dlaczego, ale mnie denerwuje.
    Za to mam szał na pomarańcze, wszystko o tym smaku wciągam aż mi się uszy trzęsą :)))

    OdpowiedzUsuń
  2. wchodzę do Ciebie na bloga, a tu taka muzyczna niespodzianka :D dziękuję Ci za to!

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Magiczne życie Marty , Blogger