14:31

Bułeczka z twarożkiem i chipsami z salami

 
Kiedyś nie byłam taką fanką śniadań jak teraz. Dlatego nie wychodzę z domu gdy nie zjem śniadania. Najbardziej uwielbiam te weekendowe bo mam więcej czasu żeby coś przygotować i na spokojnie delektować się śniadaniem z rodziną.
bułeczka z twarożkiem i chipsami z salami




Mój wpis dodaję do akcji Tymbark SZKLANKA SOKU DO ŚNIADANIA !
Śniadanie to najważniejszy posiłek w ciągu dnia. Ma nam zapewnić energię i dobre samopoczucie. Warto zadbać, by było nie tylko smaczne, ale również zdrowe i pełne witamin. Czy zawsze pamiętasz o 1 z 5 porcji warzyw, owoców lub soku na śniadanie? Badanie „Dwa śniadania Polaków” przeprowadzone dla marki TYMBARK pokazuje, że Polacy jedzą mniej zdrowo w tygodniu niż w weekend.
 Składniki :
  • * ulubiona bułka- u mnie z pestkami dyni
  • * dwie łyżki twarożku naturalnego
  • * 3 rzodkiewki
  • * sól , pieprz
  • * salami w plasterkach 
  • * pomidor
  • * czerwona papryka
  • * świeże zioła np. tymianek
     
Przygotowanie :
Bułkę przekroić na pół. Twarożek wymieszać z drobno posiekaną rzodkiewką oraz przyprawami. Rozsmarować na bułce. Ułożyć plasterki pomidora oraz czerwonej papryki. Na suchej patelni ułożyć plasterki salami i podsmażyć z każdej strony około 2-3 minuty aż będą chrupiące. Ułożyć na bułce. Posypac świeżymi ziołami.
Ja do tej śniadaniowej bułeczki podałam ulubiony sok mojego narzeczonego Tymbark pomidorowy pikantny. Był zachwycony !

5 komentarzy:

Copyright © 2014 Magiczne życie Marty , Blogger