10:00

Grillowane zielone szparagi z boczkiem

Sezon grillowy rozpoczęty. 

Co prawda upałów jeszcze nie ma, ale wczoraj choć troszkę świeciło słońce i skusiliśmy się na pierwszego grilla. Dawno już za mną chodziły szparagi, a że dorwałam całkiem ładny pęczek zielonych szparagów w Almie to wylądowały na ruszcie. Nam smakowały. A Wy lubicie szparagi? Jak je podajecie? 

Składniki :
* pęczek zielonych szparagów
* sól
* kilka plastrów wędzonego boczku


Przygotowanie :
Szparagi sparzyć i  troszkę posolić . Zwijać po 4-5 sztuk w plasterek boczku. Można posypać ulubionymi ziołami. Grillować 7-10 minut, aż boczek się zrumieni. Ja podaję z sosem czosnkowym. 
GRILL PIKNIK Menu



4 komentarze:

  1. Uwielbiam. Zrobię takie szparagi na pewno. Wyglądają przepysznie. I mnie będzie jutro też grill. Właśnie skończyłam marynowac mięsa. Całusy

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale boskie połączenie :D

    OdpowiedzUsuń
  3. pyszna sezonowa propozycja :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo lubię szparagi, a jajecznicę z nimi wręcz kocham! :)
    Na almę niestety jestem niejako skazana, bo mam ją pod domem, a w pobliżu brak innego sklepu... Tam ciągle są nieświeże szparagi (jak i większość warzyw i owoców), koszmarny sklep...

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Magiczne życie Marty , Blogger