10:00

Mini pączki na serku waniliowym

Tłusty czwartek zbliża się wielkimi krokami. W tym roku nie będę miała czasu na wielkie smażenie pączków,faworków czy gniazdek. Ale małe pączusie na serku waniliowym zrobię na pewno. Każdy może je przygotować - są proste i szybkie. A przede wszystkim pyszne!

Składniki : 
* 150g serka homogenizowanego waniliowego
* 50g gęstej śmietany 18%
* 1 jajko
* szczypta soli 
* szklanka mąki pszennej 
* 1 łyżeczka proszku do pieczenia 
* olej do smażenia
* cukier puder do posypania 


Przygotowanie :
Serek wymieszać ze śmietaną i jajkiem, dodać szczyptę soli i proszek do pieczenia. Mieszać do uzyskania gładkiej masy dodając mąkę. Pączki nakładać łyżką na rozgrzany olej, smażyć na złoty kolor. Odsączyć z nadmiaru tłuszczu. Posypać cukrem pudrem.


13 komentarzy:

  1. Och wyglądają przepysznie!
    Jutro się zabieram do pracy:-)
    Dzięki za przepis.
    Julitka

    OdpowiedzUsuń
  2. Ile pączków wychodzi z tego przepisu?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w zależności jak duże robisz , u mnie około 15-20 małych

      Usuń
  3. Kochana, ja sie do Ciebie wpraszam na te pączki, bo moje przy Twoich to szkoda gadać:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Smażyć na patelni czy w garnuszku?

    OdpowiedzUsuń
  5. mniam! :) te małe na serku to moje ulubione :) drugie to chyba te z budyniem :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Popełniłam i były pyszne. Rezultaty u mnie na blogu. Mi wyszło 20 małych.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Magiczne życie Marty , Blogger