15:00

Kapsalon czyli holenderski fast-food

Domowa wersja każdego fast-foodu musi pojawić się u mnie na blogu. Po pierwsze jest to wersja mniej kaloryczna, bo daję najlepsze składniki i nie zalewam dania litrami sosu. A po drugie w domu zawsze smakuje najlepiej! Tym razem połączenie mięsa z frytkami i serem. To jest pyszne!

Składniki :
* frytki
* garść tartej mozzarelli 
* 2 filety z kurczaka 
* ulubione przyprawy 
* sałata lodowa 
* pomidor
* zielony ogórek 
* kukurydza 
* papryka czerwona 
* sos czosnkowy 
* ketchup
Przygotowanie :
Usmażone frytki ułożyć w formie, posypać serem. Pierś z kurczaka pokroić w kostkę - usmażyć z ulubionymi przyprawami. Połowę zapiec z serem i frytkami.Dodać kukurydzę oraz pokrojoną paprykę, ogórka i pomidora. Posypać sałatą. Ułożyć  drugą połowę kurczaka na sałacie. Sos czosnkowy wymieszać z łyżeczką ketchupu. Polać kapsalon. Można całość posypać dodatkowo serem i zapiec jeszcze raz. U mnie wersja mniej kaloryczna.


6 komentarzy:

  1. znam i robiłam :) jest pyszny :) muszę opublikowac swój przepis, któregoś razu:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Matko kochana, aż ślinka leci:)
    uściski i pięknego marca kochana:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Przyjeżdżaj córeczko i rób takie pyszności.

    OdpowiedzUsuń
  4. To jest to, czego moja dusza i ciało potrzebują :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie słyszałam o tej potrawie, ale wygląda ciekawie.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Magiczne życie Marty , Blogger