16:00

Smalec wege od Jadłonomii

Po prostu musiałam zrobić! Z każdej strony słyszę jakie to smarowidło jest pyszne. Sprawdziłam i potwierdzam, choć domowy smalec mojej mamusi też jest mega!

Składniki :
* puszka białej fasoli
* jabłko
* 2 cebule
* liść laurowy
* ziele angielskie 
* pół łyżeczki majeranku
* pół łyżeczki oregano
* łyżka oliwy 
* sól, pieprz

Przygotowanie :
Cebulę i jabłka obrać, pokroić w kostkę i przesmażyć razem z przyprawami. Wyjąć ziele i liść laurowy. Zmiksować razem z białą fasolą na gęstą masę. Przyprawić do smaku. 
Oryginalny przepis znajdziecie na blogu Marty

 

5 komentarzy:

  1. wiele słyszalam o tym smarowidle. jednak nie lubię smalcu i to mnie powstrzymuje od zrobienia tej pasty.

    OdpowiedzUsuń
  2. a ja mam opory w nazywaniu takich rzeczy smalcem :) zresztą podobnie, jak robiłam "pasztet" z soczewicy, to też ciężko mi było to pasztetem nazywać :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie jadłam. Ale nie ma to jak domowy:) ściskam ciepło kochana

    OdpowiedzUsuń
  4. Domyslam się jak smakuje :D Muszę go w końcu zrobić, bo przepis widziałam już tyle razy :*

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Magiczne życie Marty , Blogger