21:00

Tęczowy śmietanowiec

Znalazłam go u Kasi, tak apropo to uwielbiam Jej bloga i serdecznie Was do Niej zapraszam. Zdjęcia mnie na tyle urzekły, że zrobiłam i ja. Jest lekki, kolorowy i rozpływa się w ustach. Podobno smakował - mi też! Troszkę modyfikacji wprowadziłam, a przepis Kasi znajdziecie tutaj.

Składniki :
* 5 kolorowych galaretek - fioletowa, niebieska, zielona, czerwona, żółta
* litr śmietany kremówki 30%
* 100g mascarpone
* 250 ml mleka
* 15g żelatyny
* 2 łyżki cukru 

Przygotowanie :
Każdą galaretkę rozpuścić w szklance wrzątku, wymieszać i przelać o płaskiego naczynia. Wystudzić, pokroić w kostkę. Żelatynę rozpuścić w gorącym mleku. Kremówkę ubić z cukrem, dodać mascarpone i rozpuszczoną żelatynę. Tortownicę wyłożyć folią spożywczą, ułożyć fioletową galaretkę oraz trochę masy śmietanowej i tak na przemian, aż do żółtej galaretki. Odstawić do schłodzenia.

4 komentarze:

Copyright © 2014 Magiczne życie Marty , Blogger