12:00

Fasolka szparagowa z suszonymi pomidorami

Fasolkę uwielbiam, mam swoją w ogródku, więc często gości na naszym stole. Do obiadu z bułką tartą - no wręcz nie mogę się nią najeść. Dzisiaj postanowiłam do tej tartej bułki dodać suszone pomidory - to idealne połączenie. 

Składniki :
* 300g fasolki szparagowej żółtej 
* 2 łyżki masła 82%
* łyżka bułki tartej
* 3-4 suszone pomidory 

Przygotowanie :
Fasolkę obgotować w osolonej wodzie. Rozpuścić masło, dodać suszone pomidory pokrojone w paseczki oraz bułkę tartą. Polać fasolkę, podawać na ciepło do obiadu, bądź na zimno jako przystawkę.

5 komentarzy:

  1. U mnie na dzisiejszy obiad również fasolka szparagowa :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Chyba się skusze i zrobię taką fasolkę:) z suszonymi pomidorami, które uwielbiam na pewno będzie mi smakowac:)
    pięknego weekendu kochana:)

    OdpowiedzUsuń
  3. z suszonymi pomidorami jeszcze nie jadłam, ciekawe :

    OdpowiedzUsuń
  4. Super pomysł, nigdy tak fasolki nie jadłam. Ciekawy przepis :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Magiczne życie Marty , Blogger