14:00

Camembert w panierce

Wy czytacie ten post a ja już jestem w pociągu o Gdyni. Jadę co prawda tylko na tydzień, ale wykorzystam ten czas na maksa. Czy zdałam teorię na prawko? Dowiecie się o tym z Instagram-a. Zapraszam Was tam, bo będzie dużo zdjęć na pewno. A dzisiaj dla Was pieczony camembert. Uwielbiam! 


Składniki :
* okrągły serek camembert 
* jajko
* bułka tarta
* mąka pszenna 
* sól, pieprz do smaku
* olej do smażenia
Przygotowanie :
Jajko rozkłócić z solą i pieprzem. Obtoczyć serek w jajku, mące, ponownie w jajku i bułce tartej. Rozgrzać olej, smażyć na złoty kolor. Najlepiej smakuje na ciepło.


6 komentarzy:

  1. Muszę zrobić, bo jeszcze takiego nie jadłam, a wygląda wspaniale!!!
    uściski kochana:) GRATULUJE :) widziałam na insta!!!
    całuski

    OdpowiedzUsuń
  2. Nigdy nie jadłam a zawsze miałam ochotę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny jest taki camembert w panierce, fajna przystawka :)

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo lubię taki serek od czasu do czasu :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo lubię :) Najlepiej sprawdza się na imprezie :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Magiczne życie Marty , Blogger