09:00

Sałatka z kurczakiem i anansem

Pyszne, słodkie połączenie owoców z mięsem to jest to co smakuje mi od dawna. Do tego odrobina chrupkości innych warzyw i dużo prażonych pestek słonecznika. Skusiłam Was na sałatkę? Koniecznie spróbujecie!


Składniki :
* podwójny filet z kurczaka
* przyprawa do kurczaka
* puszka ananasa
* puszka kukurydzy
* 6 ogórków konserwowych
* czerwona papryka
* szklanka pestek słonecznika
* sos : łyżka majonezu, mały jogurt grecki, 2 ząbki czosnku, sól, pieprz
Przygotowanie :
Kurczaka pokroić w drobną kostkę i ugotować razem z przyprawami. Wystudzić. Ananasa i kukurydzę odcedzić z zalewy. Pół szklanki soku z ananasa zostawić do sosu. Ogórka i paprykę pokroić w kostkę. Słonecznik uprażyć na suchej patelni. Wszystkie składniki sałatki wymieszać. Jogurt wymieszać z majonezem i sokiem z ananasa - tak żeby był gęsty, niekoniecznie trzeba dodawać sok, odrobina dla smaku. Przyprawić. Sałatkę podawać schłodzoną.

7 komentarzy:

  1. sałatki z kurczakiem są pyszne :) zapraszamy również do nas http://blotodlazuchwalych.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Pyszna sałateczka :-) pozdrawiam Martuś :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wiesz, że bardzo lubię Twoja sałatki Martusia, przepis do wypróbowania!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. mnie kupiłaś tą sałatką :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Coś dla mnie, bo jestem sałatkożercą :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak smakuje połączenie ananasa i ogórków konserwowych? :>

    OdpowiedzUsuń
  7. Sałatka z kurczaka, to musi być pyszne :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Magiczne życie Marty , Blogger