16:00

9 luty Międzynarodowym Dniem Pizzy - KONKURS

Takie święta powinniśmy wyjątkowo celebrować. I nie mówię tutaj tylko o fanach pizzy, chociaż to ona jest dzisiaj numerem jeden. 

Razem z portalem pyszne.pl przygotowałam dla Was niespodziankę. 
Ale zacznijmy od początku czyli od perfekcyjnej pizzy:
https://pyszne.pl/#!

Infografika pochodzi z serwisu Pyszne.pl

Z pomocą Pyszne.pl zamówisz bezpłatnie jedzenie online w Twojej okolicy.
Mam dla Was 3 vouchery po 50zł każdy na zamówienia.
Wystarczy że pod tym postem zostawisz informację o swojej ulubionej pizzy oraz czy przygotowujesz ją w domu czy zamawiasz. 
1, 3 oraz 7 odpowiedź zostanie nagrodzona. Na odpowiedzi czekam do środy, do godziny 20 i wtedy też opublikuję odpowiedzi oraz skontaktuję się z Wami w celu odebrania nagrody.

 Kupon jest ważny do 28.02.2015. Kupon można wykorzystać podczas jednego zamówienia.
Kupon można wykorzystać w restauracjach realizujących płatność online.
Kupony zniżkowe nie łączą się z punktami lojalnościowymi.
Jeśli kwota zamówienia jest wyższa, należy dopłacić różnicę przy płatności online.
Kod kuponu należy wpisać po dokonaniu wyboru restauracji i zamówienia, w trakcie wyboru sposobu płatności, w okienku "Kod kuponu" i nacisnąć przycisk ZREALIZUJ.
Bony, które są do wygrania w konkursie można zrealizować tylko zamawiając jedzenie online w serwisie Pyszne.pl, w restauracjach, które posiadają w ofercie płatność online oraz które dowożą jedzenie pod adres wpisany przez zwycięzcę.
Smacznego dnia! Z pizzą w tle!

10 komentarzy:

  1. Moja ulubiona pizza to pizza meksykańska, którą najczęściej robię sama. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Moja ulubiona pizza to pizza domowa, zrobiona z sercem we własnym domu, na puszystym cieście. Najlepsza z tuńczykiem, jajkiem, anchovies, z domowym sosem pomidorowym i ciągnącą mozzarellą.
    Pyszna
    Bardzo często robię pizzę w domu.
    Pozdrawiam
    Laura
    a763@gazeta.pl

    OdpowiedzUsuń
  3. Witaj,
    a ja lubię wszystkie pizze. Ostatnio najbardziej lubię domową, na cienkim, chrupiącym spodzie, z grzybami zebranymi jesienią w lesie i szpinakiem.
    Bardzo chętnie skosztuję pizzy z serwisu pyszne.pl
    Pozdrawiam
    Aneta
    aneta.majchrzak@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  4. moja ulubiona pizza to taka z salami, oliwkami i ostrą papryczką chili - oczywiście na pysznym sosie pomidorowym i sporą ilością ciągnącego się sera :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Moja ulubiona pizza to z zielonym pesto, kurczakiem, pieczarkami i sosem śmietanowym. Obecnie nie mam jej już w ofercie jednej z sieciówek, więc robię ją w domu. Natomiast po raz pierwszy jadłam ją z koleżanka w pizzerii i ten smak tak za mną chodził, że musiałam ją odtworzyć w domu :) I tak od tej pory przygotowuję ją czasami w domu :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie jestem jednym z tych szczęśliwców, którym ciasto na pizzę wyszło od razu odpowiednio cienkie i chrupiące po bokach. Ale z drugiej strony - co nas nie zabije, to nas wzmocni (przekładając na kuchenne "co nas nie przypali, to ocali"). Tak więc z większym trudem (oprócz sporej dawki nerwów) na końcu przychodzi i większa gratyfikacja. Jaki jest sekret cienkiego ciasta prosto jak z włoskiej pizzerii? Nie odkładamy go od wyrośnięcia, tylko od razu kładziemy na blachę. Oto przepis na moją ulubioną pizzę :)
    Pizza z serem i rukolą

    Składniki:
    - pół szklanki letniej wody
    - 25g drożdży
    - 1 szklanka mąki tortowej
    - łyżeczka oleju rzepakowego
    - starty ser (ok. 150g)
    - keczup
    - kilka listków rukoli
    - oregano
    - zioła prowansalskie

    Drożdże kruszymy do szklanki dolewając letniej wody. Dosypujemy płaską łyżeczkę cukru i intensywnie mieszamy. Czekamy od drożdże się rozpuszczą - nie może być widać grudek. Wlewamy zawartość szklanki do miski z mąką i olejem. Całość mieszamy aż do momentu uzyskania nie przywierającego do miseczki ciasta - trwa to ok. kwadrans. Smarujemy ciasto ketchupem, posypujemy serem i przyprawami.
    Wstawiamy pizzę do piekarnika rozgrzanego na 190 stopni na 17 -20 minut. Podajemy z rukolą.

    OdpowiedzUsuń
  7. MOJA ULUBIONA TO TA Z KURCZAKIEM MAIL AGNES87@WP.PL

    OdpowiedzUsuń
  8. Moje ukochane święto <3 <3 <3

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Magiczne życie Marty , Blogger