19:13

Tydzień w moim telefonie VII

Tradycyjnie już zapraszam na niedzielne podsumowanie całego mijającego tygodnia. Na szczęście był to bardzo słoneczny weekend więc zdjęć można było cykać co nie miara.
* początek tygodnia to wizyta Misia Rysia u lekarza
* widok z okna przychodni
* obiad w Bistro za całe 9 złotych- czasami trzeba zjeść coś na mieście
* kwiaty koło domu , ale nie moje - piękny fioletowy kolor
* jeden z dwóch naszych nowych kociaków w domu
* domowy syrop z cebuli - na szczęście mnie przeziębienie omija szerokim łukiem
* urodzinowy bukiet róż - szkoda , że nie mój
* porządki w ogrodzie i palenie liści


* niedzielny , jesienny spacer po lesie
 
 
* mumia zagląda nam w okna
I to by było na tyle. Intensywnie pracuję nad logiem i nowym banerem. Założyłam także fanpage bloga , ale ruszy mam nadzieję już od listopada. 
O wszystkim oczywiście będę informowała na bieżąco.
Udanego kolejnego tygodnia !

4 komentarze:

  1. Uwielbiam tydzień z Twego telefonu :) Zaskoczył mnie ten obiadek - tani i widać smakowity :) No i czekam na logo :) !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. polędwiczki z kurczaka , frytki i sałatka :) dobry był :)
      sama czekam na logo :)

      Usuń
  2. I Tobie również udanegi i miłego tygodnia :-)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Magiczne życie Marty , Blogger