09:30

Barszcz czerwony Ekspresowy Knorr RECENZJA DLA PORTALU urodaizdrowie.pl

Otrzymałam przesyłkę od portalu urodaizdrowie.pl a w niej barszcz czerwony ekspresowy Knorr do testowania. Ja lubię kupny barszcz z torebki. Jednak zawsze i niezmiennie jest to Winiary. Dlatego też chętnie zgłosiłam się do przetestowania tego z innej firmy. Mam jakieś porównanie do innych marek i zaprosiłam do testowania narzeczonego który lubi takie szybkie zupy zrobić sobie do kolacji.
 

Barszcz przyrządziłam według instrukcji na opakowaniu.  
Walory smakowe mnie nie zachwyciły ale to pewnie dlatego że jedynie w barszczu czerwonym nie toleruję majeranku i nigdy go nie dodaję. Poza tą jedną niedogodnością jak dla mnie musiałabym dodać jedną łyżeczkę więcej na kubek bo jest mało wyrazisty w smaku. Zupa ma mocno czerwony kolor czyli taki jak idealny dla mnie barszcz.
 
Natomiast mój narzeczony jest na tak pod każdym względem. Smakuje mu ten barszcz , jest dobrze przyprawiony , nie czuć go kwaskiem cytrynowym jak w innych i majeranek bardzo pasuje do czerwonego barszczu.

Ogólna więc ocena wypada pozytywnie. 
 
Bardzo dziękuję portalowi urodaizdrowie.pl za umożliwienie mi tej recenzji. 

8 komentarzy:

  1. Ja też wierna w sumie jestem barszczowi z Winiary. Choć lubie czasem i sama zrobić barszczyk:)
    + kolejny głosik;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kurcze, wypiłabym i nawet mam w domu. Ale coś mi na języku wyskoczyło i piecze jak jem ostre rzeczy, a barszczyk jest zdecydowanie ostry;) I w sumie jak jem czekoladę, mandarynki i lody też. A i makaron. Więc trochę bida:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Trzeba go użyć więcej niż na opakowaniu bo jest przezroczysty i bez smaku :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zrobiłam tak jak zaleca producent :) jednak ile bym nie wsypała to wolę domowy :)

      Usuń

Copyright © 2014 Magiczne życie Marty , Blogger