14:17

Cukier cynamonowy

Był już cukier waniliowy a teraz bliżej Świąt na pewno przyda się cukier cynamonowy w każdej kuchni. Ja wykorzystuje go do kawy , ale i do ciast czy ciasteczek na pewno się przyda. Można poszaleć i dodać cukier trzcinowy , u mnie w wersji z białym cukrem kryształem.
cukier cynamonowy
 
 
Składniki :
  • * mały słoiczek cukru kryształ
  • * 2 łyżeczki cynamonu
  • * kora cynamonu 
 
 
Przygotowanie :
Do słoiczka z cukrem wsypać cynamon. Zamknąć słoik i mocno potrząsając wymieszać cukier z cynamonem. Wbić korę cynamonu.

19 komentarzy:

  1. W moich planach też jest cukier zarówno waniliowy jak i przez Ciebie przedstawiony cynamonowy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. świetne :) wczoraj widziałam podobny patent na jednym z blogów, tylko że cukier waniliowy- z laską wanilii w środku :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. u mnie też jest :) zapraszam http://magicznezyciemarty.blogspot.com/2013/08/cukier-waniliowy.html

      Usuń
  3. Nie lubię cynamonu, dlatego obstaję przy waniliowym :)

    OdpowiedzUsuń
  4. muszę spróbować <3
    http://lubieessc.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. też taki robię:) świetny do pierników i nie tylko:) robię też waniliowy:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Proste a jakie pożyteczne i przydatne! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. ale super pomysł, i ja tak zrobię :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Tak prosto, a efekt lepszy niż sklepowy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. sklepowego nie miałam , choć kilka paczek dostałam :)

      Usuń
  9. Widziałam u Ciebie i cukier waniliowy i cynamonowy teraz. Kupiłaś w lidlu przyprawę do piernika i z chęcią zobaczyłabym taką domową jakbyś mogła zrobić?
    Gosia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. myślę że da się zrobić :) będzie na dniach więc ;)

      Usuń

Copyright © 2014 Magiczne życie Marty , Blogger