18:00

Z serii do poczytania : Poznaj sekret soczystego kurczaka - sałatka z ananasem

Razem z portalem Uroda i Zdrowie, miałam możliwość spróbowania soczystego kurczaka, którego w reklamie telewizyjnej przyrządza Marco Pierre White. On i reklama kostek rosołowych? Coś mi tutaj nie grało, bo ja chemii w kuchni nie toleruję. Jednak ciekawość wygrała i soczysta pierś z kurczaka powstała. A właściwie pyszna sałatka z ananasem i kurczakiem. 
Sposób na soczystego kurczaka szefów kuchni Knorr to rewolucja na patelni i grillu. Kostka rosołowa Knorr w połączeniu z 3 łyżkami oliwy pozwala przygotować pyszną marynatę, dzięki której kurczak będzie niezwykle soczysty, wyraziście doprawiony i aromatyczny.
Idealnie dobrane składniki sprawiają, że nie musisz już eksperymentować z proporcjami przypraw.
Tak doprawionego kurczaka możesz codziennie podawać inaczej i cieszyć się smakowitą różnorodnością na talerzu.
Składniki :
* pierś z kurczaka
* kostka rosołowa Knorr 
* 3 łyżki oliwy z oliwek
* garść sałaty lodowej
* 4 plastry ananasa z puszki
* 3 łyżki kukurydzy konserwowej
Sos : 2 łyżki jogurtu greckiego, łyżka majonezu lub śmietany, ząbek czosnku, sól, pieprz

Przygotowanie :
Połączyć kostkę rosołową z oliwą, natrzeć pierś kurczaka, usmażyć na złoty kolor. Ciepłe mięso pokroić w plastry, odstawić. Sałatę lodową drobno posiekać, przełożyć do miseczki. Posypać kukurydzą oraz pokrojonym ananasem. Ułożyć kurczaka. Składniki sosu dokładnie połączyć, polać sałatkę tuz przed podaniem. W wersji dietetycznej polecam sałatkę bez sosu.




4 komentarze:

  1. Sałatka wygląda pysznie, chociaż ta kostka do mnie nie przemawia :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja też wielką fanką kostek rosołowych nie jestem, ale raz w roku poszaleć można :)

      Usuń

Copyright © 2014 Magiczne życie Marty , Blogger